Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

2010 ------> 2011


Η ώρα πλησίαζε 12, και ο χρόνος θα άλλαζε....απομονώθηκα σε ένα δωμάτιο στο σπίτι Ένας κόμπος υπήρχε στο στομάχι μου, που ανέβαινε σιγά σιγά και μου έπνιγε τον λαιμό. Ήθελα να κλάψω να φωνάξω αλλά .......Τις σκέψεις μου τις διέκοψε ένα χάδι από έναν μικρό άγγελο. ''Μπαμπάκα μου τι έχεις ?''  με ρώτησε, συγκράτησα τα δάκρυα μου που με έπνιγαν, με έπιασε από το χέρι και μου είπε ''έλα θα αλλάξει ο χρόνος ''. Χαμογέλασα την κοίταξα......φόρεσα την μάσκα του καλού πατέρα, του καλού συζύγου, του καλού γιου και την ακολούθησα στο σαλόνι που καθόντουσαν. Όλοι αυτοί που με ΄΄αγαπάνε΄΄ όλοι αυτοί που ΄΄νοιάζονται΄΄ για μένα ήταν εκεί.Η διαφορά ήταν ότι όλοι αυτοί ποτέ δεν ΄΄νοιάστηκαν΄΄ ποτέ δεν με ΄΄αγάπησαν ΄΄ πραγματικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου